ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: POLIGAMI ??

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Sunday 1 April 2012

POLIGAMI ??

assalamualaikum u ollsss !!
hehehe :)
aku ada satu  pandangan nak dikongsikan bersama.. (pesal ayat aku uh mcm sopan gilerr)
ok2... first of all.. (terketar2 nk taip nie)
ape korang fikir psal POLIGAMI ?? perlu ke POLIGAMI nie ??
aku bukan ape.. saje nk tnya korang.. but then, dengar pndapat aku pulak. bagi aku poligami ini indah bagi lelaki but perit untuk wanita. ada ke wanita yang sanggup berkongsi or dimadukan ?? 
seriously, aku rasa tak ada sorang pun yang sanggup.. kadang2 aku terfikir, kenapa la perlunye poligami nie ??
sebab ape yg aku nmpak hnyalah negatif side saje.. 
ok.. sbgai anak pulak, pandangan lebih krang sama je mcm si mak nie (anak mak la katakan) !!
of coz la sbgai anak kita akan rasa kehilangan.. then, mentality or pndangan kita trhadap bapa kta akan berubah secara automatiknya !! (FAKTA)
korang tak percaya ke ???
cube tgk drama petang2 uh.. hehehe :) babak je sme je dgn khidupan sbnar.. cume ye la.. khidupan sbnar xdela ikut skrip kan ?? :D
cme ape yg trjadi ada hikmahnye... tak kiralah kita nie isteri ke anak ke kita tetap hamba Allah.. 
INGAT !!
ALLAH TAKKAN MENGANIAYA HAMBANYA !!
Allah tahu apa yg terbaik untuk kita.. dan kita sebagai hambanya, haruslah redha dan menerima apa sahaja yang diberikan dengan tenang.. INSYAALLAH !! 


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment