ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: EEEWW !! SAMA JENIS

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Saturday 14 April 2012

EEEWW !! SAMA JENIS

assalamualaikum sahabat2 sekalian alam !!
waaahh !! mukadimah aku cunn la~~
hampa nampak dak tajuk entry aku nie ?? hampa nmpak kan?? bguss !! 
kenapa perlu kita bercinta sesama sejenis ?? kenapa ?? KENAPA ?? why ??
aku just nk luah pendapat aku tentang benda nie..
first, aku rasa orang yang suka sesama jenis nie BUTA SEBUTA BUTANYA !!
ok2... aku faham kadang2 kita tak boleh nak nafikan naluri kita.. 
contohnya, dilahirkan sebagai lelaki, tapi naluri lebih kepada perempuan.. cara pakaian, berjalan, pertuturan..
TAPI !!
kita perlu faham tujuan utama perkahwinan..
kalau mengikut ISLAM, tujuan utama perkahwinan diadakan adalah untuk menambah umat NABI MUHAMMAD S.A.W !!
cuba kita fikir secara logik.. 
kalau perempuan sama perempuan agak2 kita boleh dapat zuriat dak ?? 
kalau lelaki sama lelaki agak2 kita boleh dapat zuriat dak ??

kalau dah tau hubungan sesama jantina nie tak kemana, kenapa nak teruskan juga.. 
ALLAH telah menciptakan kita secara berpasangan.. maknanya, kita ada JODOH yang telah ditetapkan.. 
hampa tak payah dok heran la kalau bercinta dengan orang lain... tup tup tup kahwin dgn orang lain..
sebagai manusia, aku rasa kita semua tau apa yang akan jadi pada masa hadapan, xdak sapa yang tau melainkan ALLAH yang MAHA ESA.

hampa lupa ka pa yang jadi masa zaman NABI LUT AS..??
hampa lupa ka azab apa yang ALLAH turunkan kat umat NABI LUT ?? 
astagfirullah hal azim !! 
dasyatt !!

pokoknya, xpayah la nak membazirkan masa dengan benda2 yang tak kan ada penyelesaian macam nie..
ALLAH jadikan kita sebaik2 baik makhluk.. 
peace no war babes !!
minta maaf kalau aku ada terkasar bahasa or tersilap cakap.. 
=)






JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment