ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: KENA DERA !! OMG~~

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Tuesday 3 April 2012

KENA DERA !! OMG~~

hahahahahaahaha :D
leganya boleh gelak !! arrrggghhh !!
first day come back aku memang teruk kot.. aku ingatkan customer kat pizza tu tak la ramai sangat..
sekali datang !! NAH ! Amik kau Ejat !! 
ok.. sebagai pelayan restoran, customer is number one !!
but hello !! kami pun ada perasaan k.. sabar la makcik pakcik abang kakak adik sekalian... 
kami pun ada dua tangan, dua kaki, satu otak but banyak akal !! :D
tension bila customer tak memahami ke"busy"an kami nie.. haisshhh !
nak merungut pun tak boleh.. then apa yang aku buat tdi ??
aku senyum je.. tunjuk gigi jarang aku nie !! (madonna pun gigi jarang k)
tapi aku rasa bersyukur kerana dapat rakan sekerja yang memang superrbb !! 
terbaik laa smua staff PIZZA HUT JALAN PUTRA !!
masa closing tadi, aku nak la letak salad2 dalam freezer.. then aku dikunci dalam freezer tu selama 2 minit !!
sejuk nyeewww~~ (sampai hati diorang kurung aku kan??)



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment