ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: COME BACK !!

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Monday 2 April 2012

COME BACK !!

assalamualaikum semua !! 
pagi2 nie kita kna ceria :D bak kta ahli motivasi.. mulakan hari anda dgn snyum !!
(Senyum.. tak perlu kata apa-apa)
ok..
dgr tajuk entry amboiii bukan main lagi nahh..hehehe..
aku bukan nak buat come back album ke ape.. 
nie hah.. hari ni aku dah start kerja.. 
waaa !!! excited kot..
nie sejarah dia... lepas SPM, aku dengan kwan2 aku cuba la minta kerja kat situ..
then, kami dapat !!! 
hahahaha :D
then, sekarang dah cuti sem yang kedua (next sem aku dh sem 3)
hari nie aku nak wat come back kerja kat situ la..
PIZZA HUT JALAN PUTRA 
so, jom recap balik pic aku msa aku kerja kat sana dulu.. :)






JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment