ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: PRS

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Wednesday 13 June 2012

PRS

assalamualaikum semua !!
HAHA =D

alhamdulillah....hari yang bosan berjaya dilalui dengan tabah dan cekal..
aku baru je balik dari kelas PRS...
PRS uh apa ??
PRS stand for Pembimbing Rakan Sebaya/Siswa..

 dalam kelas tu tadi, kami dibahagikan kepada 5 kumpulan.. 
satu kumpulan ada 10 orang ahli..
aku kumpulan kedua..

kumpulan aku diberi nama BUAI LAJU LAJU !!
gila gempak kan nama group kiteorang..
hehe..  hasil cadangan Usop..
then, kami buat pemilihan ketua..
Baim dipilih sebagai ketua dan aku dipilih sebagai penolong ketua...
alhamdulillah...
identiti group kami ialah semut api..

meh aku terangkan apa sebalik semut api tu..
ok.. semut memang dikenali sebagai haiwan yang mementingkan kerjasama..
memandangkan kami satu kumpulan,so, kami pun decide semut tu identiti kami..
untuk nampak lebih garang, kami tambahkan elemen api yang bermaksud membara..
logo kami pun ada api dan semut....
semut api adalah identiti kumpulan kami...
yeahh !! =D






JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment