ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: MR FAHRIN AHMAD

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Sunday 10 June 2012

MR FAHRIN AHMAD

assalamualaikum u olllsss !! 
banyak happy hari nie sebab tak sangka dapat jumpa pujaan hati..
oppsss !! REMY ISHAK tetap dihati...
tapi sejak kebelakangan nie je aku selalu terbayang FA !!

HAHA =D
nak FA jadi pakwe saya boleh tak ??
(ok... saya gedik sebentar)

bila tengok depan2 nie, cair hati mak nak..
makcik depan aku tu macam histeria ja.. 
memang happening gila !! 

tapi tu la.. aku nie siapa la kan..
dia tu FA !! HAHA 
xpe2... tak lari gunung dikejar.. 

nie pic aq ngan FA !! 
(nak pengsan)

abaikan muka aku yang memang serabut tu !!
hampa semua tengoklah betapa hensemnye dia !!
ingat nak minta no fon tadi tapi malas la nak ada skandal dengan artis !!
takut ada yang memeqati !! HAHA =D


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment