ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: FIRST WEEK

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Sunday 17 June 2012

FIRST WEEK

assalamualaikum semua !!
=D
jam menunjukkan pukul 2.43 pagi...
yup.. aku masih berjaga, sedar dan of coz masih waras...
penat pergi shopping tadi..

"mentang2 lah duit ptptn dah masuk... kau joli sakan ye minah ?? berjimatlah !!"

halooo !! aku shopping guna duit gaji la..
pemat2 aku kerja siang malam membanting tulang...
wahhh !! nampak tak permainan kat situ ??

sepanjang seminggu aku melalui sem 3 nie, alhamdulillah semua berjalan dengan lancar..
cuma aku homesick sikit...
ye la kan... dua bulan dengan keluarga..
tetiba je kena datang sini..
nak buat macam mana kan ?? tanggungjawab jugak nie..

kolej kediaman aku kali nie terletak kat Taman Tasik Utama 2..
tak ada la jauh sangat dengan kolej masa tahun 1...
sendawa pun boleh dengar la..
kolej aku nie kat kawasan perumahan..
rumah berkembar dua tingkat..
selesa ?? hummm !! sangat selesa !!

ada 4 bilik..
bilik aku kat tingkat bawah.. kat atas ada  3 bilik..
dua bilik dua orang dan dua bilik 4 orang..
maknanya, satu rumah ada 12 orang.. ramaikan ??
pheewww~~
tapi, housemate aku memang gempak gila !!
best sangat !!
aku sebilik dengan zera a.k.a nenek aku...
marlene, bella zulkifly, waniey and fisya sebilik..
amal and haifa sebilik..
mimi, bella, DJ, and teha sebilik..

nanti aku masukkan pic budak2 umah aku k..
semuanye comel2 belaka !! 
=D =D

kelas pada first week macam biasalah... banyak yang cancel..
tu yang menyebabkan kami semua bosan..
kedai makan pun jauh..
huhuhu

nie je la kot yang dapat aku cerita kali nie.. 
ye la.. baru first week kan.. tak ada benda nak cerita sangat... 
insyaAllah, next entry aku akan tulis pasal something yang more interesting k..
bubye !!!
(^_^)




JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment