ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: CACAMARBA

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Sunday 1 July 2012

CACAMARBA

assalamualaikum semua !!!
=D

selamat meninggalkan bulan JUN dan selamat memasuki bulan JULAI
sedar tak sedar lagi 5 bulan je nak masuk tahun 2013 !!
dan aku akan menginjak ke umur 20 !!
tua !!

HAHA
20 tu kira muda lagi la.. 
tapi berat nya nak tinggal angka 1 di depan umur aku nie..
phewww~~
life must go on right ??

aku ada ramai kawan lelaki.. 
cuba tengok pic kat bawah !!

me and afiq !! friend for ever !! =)


kat UTeM, aku amik course Mechanical Engeneering !!
memang ramai la kan kawan laki aku..
nah hamik !! HAHA 
sekuntum bunga dan 6 kumbang masa grouping manufacturing =)

nie budak2 group manufacturing aku !! 
korang best !! 

sengal ~~ 

dari kiri : aku, wadi, ifwat, pian, afi, En.Ben (lecturer paling sporting tahun 2012 !!) syafiq dan aten (akmal)


budak kelas aku !!
seksyen 1 group 1 =D

nampak dak muka kami semua ?? 
kami baik sangat !!

3 dara pingitan seksyen 1 group 1 !!
kelasss jahhh !! <3

US !! with lab coat !! 
hensem dak kami ??


mad red !! sayang dia !! HAHA 

kalau korang nak tahu, mad red nie merangkap photographer tak official aku la.. 
HAHA !!








my beloved twin !!
kami kembar lain family !! =.='


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment