ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: AL-KISAHNYE.....

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Tuesday 31 July 2012

AL-KISAHNYE.....

assalamualaikum semua !!
=D

untuk menyukupkan entri yang ke 13 pada bulan nie, aku nak kongsi la apa yang aku dengan housemate aku buat sebelum menyambut bulan Ramadhan...
(kalau korang perasan la.. setiap bulan entri aku cuma akan ada 13 je )

memandangkan aku baru je dapat gambar2 nie dari Amal, so, aku nak upload la sekarang..
malam tu kiteorang pergi melepaskan tension..
(tapi tak tahu tension kenapa)
kiteorang pergi karoeke malam tu..

so, jom la tengok pic yang tak seberapa banyak nie..


muka excited nie !! tak sabarnyeww~~

kami di situ.. 
aku, malin, waniey, and amal !!

me and dayah...

bella syrup lychee and dayah jahari...

tengok seluar kami..

malin, waniey dan dayah.. 
depa gila mic...

aku tengah pilih lagu..
hurrmmm.. 
lagu apa hah ??





JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment