ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: OUR TRIP

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Friday 20 July 2012

OUR TRIP

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh !! =D

jangan buat muka pelik sebab smiley tu tak berada ditempat sepatutnya.. HAHA
ok.. aku tahu macam agak lambat ja untuk aku bagitau...
tapi aku nak bagitau jugak..
lagipun nie kan benda baik2..
orang tua2 ckap kalau benda baik nie kena share.. 
so, aku nak share la hampa2 semua nie..

pada dua minggu lepas, lecturer kami...
Miss Aslily mengadakan kenduri di rumah beliau di nogori....
sempena perpindahan beliau ke Sarawak..
kira macam kenduri doa selamat la.. 
ok !! aq sedih !! =(

nie dia !!
Miss Lily !!
the best lecturer ever...

happening kenduri tu..
ramai student miss datang..
diploma tahun 3, budak2 degree aku rasa macam ada je..
tak perasan la..
yang aku perasan, kiteorang je perempuan...
biasalah FKM !!
memang banyak la pulak lelaki kan..

kiteorang gerak dari Melaka pukul 8 pagi..
konon janji pukul 7.30 dah gerak tapi biasalah...
hehehe
dalam pukul 12 kiteorang sampai rumah miss..

kat tol ayer keroh.. sementara tunggu budak2 laki..

sha, aku ngan zera

kami kat RnR !! tunggu budak laki lagi.. lambatnya diaorang..

apa la yang aku membebel kat Safuan tu ?? dia pun dengar je kan..

jeff, sha, aku, safuan and zera

Miss driver tengah kusyuk !! takut hilang jejak..

jeff, sha, safuan, mueezz, zera..
cuba tengok mueez !!! sakit pulak hati ni.. HAHA

aku dan zera !!
kami roomate

credit to tangan mueezz dan phone jeff sebab mencantikkan gambar aku..

hadiah untuk Miss !! frame kami..


gambar kontroversi !!
hes not my boyfriend guyss !!
korang ada peluang lagi la.. HAHA

the boyzz !! fariz, jeff, deli, kamel, safuan, mueezz !!

sempat lagi ok.. 

geng2 belakang !! michelle, ming and sha !!


part yang paling tak boleh aku terima ialah bila Miss Lily ajak kiteorang pergi makan kenduri..
fine !!
setakat makan kenduri tu, aku tak kisah sangat..
yang lawaknya, kami semua pakai jeans ngan tshirt je..
gentle je pergi kenduri orang.. HAHA

we are FKM !!
without dayana and yat..

nampak tak Miss Lily ?? sporting kan ?? HAHA

miss Lily, nenek(zera), sha and huda...

aku ngan pika !! dah habis makan dah !!

lepas kenduri, kiteorang pergi la rumah Miss Lily balik..
hehehe
Tq miss bawak kami gi makan kenduri !!

sesudah sampai di rumah miss, keboringan datang menerpa..
kami nak tunjuk rajin tapi tak berkesempatan.. HAHA
so, kami snap la gambar..
jom tengok !!

aiyoo !! =.='

kami !! with sepupu miss...

ada gaya kan ??

apesal sha tengok aku macam tu ?? say cheesee ~~

me and sha !! <3

geng pokok serangkai.. sorry miss, kami amik pokok tu jadi prop tanpa kebenaran !!

sweet kan depa ?? 
auwwww

k.. abaikan 

muka penat kot ?? eloknye muka uh sha.. huda bajet tension..

kami ada PIPI !!

saja aku nak tunjuk pipi.. hahaha 
cute kan ??
=.='

ayu seketika 

apo kono eh jang ??

on the way nak gi surau.. sempat lagi..

errr~~ jalan tar yang lawa 

memang best !! dan nie ialah pic yang kiteorang tangkap khas untuk miss !!


tahts the best moment ever !! thank you friends !!
HAHA 
sekian !!





JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment