ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: INSYAALLAH

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Friday 27 July 2012

INSYAALLAH

assalamualaikum !!
haluuuu !!!
=D

sihat ke awek-awek, pakwe-pakwe, adik, kakak, abang ??
alhamdulillah la pada siapa yang angguk uh...
pada yang tak berapa nak angguk uh, issshhh !! PEMALAS ..

semenjak dua menjak nie busy sangat dengan kuliah, lab, report test, quiz bla bla~~
aku nak tidur pun kena fikir 3 4 kali...
sebelum nie aku kalau nak tidur, tak payah fikir dah.. 
balik je terus lambung diri aku nie atas katil..

ehem2... insyaAllah aku akan buat satu lagi blog..
pasal novel aku..
nanti aku bagi link blog tu k..
dalam blog tu aku akan tulis episod per episod so, korang boleh la follow..
sekarang nie aku tengah usahakan untuk mencipta sebuah novel yang best..
untuk korang jugak la semua nie..
ceccecehhhh !!
*malumalu*

minat aku dalam bidang menulis nie sangat mendalam..
masa sekolah, cerpen aku diangkat sebagai cerpen terbaik dan menang..
dapat RM300 beb !!
masyuk aku time tu...
HAHA

tapi ada je yang memperlekehkan minat aku.. boleh buat duit ke jadi penulis nie ??
weh, rezeki tu kan Allah yang tentukan..
so, tak payah nak fikir sangat la..
janji halal kan..

mana la tahu nanti ada pengarah filem nak adaptasikan cerita dia dari novel aku ke ?
hah !! time tu baru korang tahu boleh buat duit ke tak..
cuba tengok ombak rindu..
box office derrr~~

ok la..
nanti aku bagi link then korang jangan lupa follow taw...
bagus !!
sayang korang 1000 kali..
mmmuuaaaahh !! 



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment