ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: DIMALUKAN ?? AKU PUN ADA MARUAH

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Saturday 7 July 2012

DIMALUKAN ?? AKU PUN ADA MARUAH

assalamualaikum !!
=D

sebenarnya aku pun tak tahu nak tulis apa kat entry kali nie..
tapi disebabkan hati aku mendesak untuk menulis, so aku tak nak la menghampakan hati aku..
sayang hati !! <3

selama sebulan aku memasuki sem 3 nie, agak banyak jugak yang aku lalui..
gembira, air mata..
semua tu sudah biasa.. 

  
 

ada satu pengalaman yang tak dapat aku lupakan..
masa kelas PRS, aku dibaling dengan kertas, di tuduh penipu..
sadis dan kejam !!

aku diberi tugasan untuk berpidato di hadapan kelas.. 
then, aku dengan bersemangatnya berpidato.. 
aku dipakaikan mahkota yang dibuat oleh ahli2 group aku..
 bila aku mula berpidato, aku dituduh menipu..
sakit hati hanya ALLAH je yang tahu...  

walaupun aku tahu itu adalah satu permainan, tapi bagi aku ia agak melampau..
aku dimalukan dihadapan kelas.. bangang !!!

terima kasih kepada sesiapa sahaja yang mencipta permainan itu..
sumpah aku takkan lupa sampai bila2..
and to my classmate during PRS, aku akan ingat sampai bila2..
ya !!! memang itu satu permainan tapi maruah aku bukan permainan..

aku pernah berjanji.. sesiapa sahaja yang memainkan maruah aku tak kira dengan cara apa sekalipun, aku takkan berdiam diri..
aku boleh memaafkan tapi untuk melupakan memang aku tak boleh..
soory to say, aku benci PRS !!!!


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment