ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: SALAM RAMADHAN

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Saturday 21 July 2012

SALAM RAMADHAN

assalamualaikum semua !!
=D

selamat menyambut bulan Ramadhan !!
wahhh..
rasa macam cepat je masa berlalu.. 
tup tup kita dah masuk bulan Ramadhan..

so, selamat berpuasa semua.. banyakkan amalan dan tingkatkan amal ibadah..
ok.. aku sangat beruntung kerana dapat berbuka puasa kat rumah..
even tak sempat sahur kat rumah tadi..

owh... for those who do not know..
aku belajar kat melaka but hometown aku kat kedah...
lovely KEDAH !!

semalam aku naik bas pukul 10 malam..
then, aku sampai Shahab Perdana (terminal bas) lebih kurang pukul 6 pagi..
sampai je rumah, aku disambut oleh kucing kesayangan ku..
si Peah dan si Eboy..

buka je pintu terus aku serbu bilik adik aku..
aku peluk cium adik2 aku...
lega nya boleh balik.. !!

petang nie nak g bazaar la..
jom ikut !!

p/s: orang kelantan tu balik kampung then lupa orang kat sini..
hehehe =)



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment