ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: HEY DEAR AUGUST

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Wednesday 1 August 2012

HEY DEAR AUGUST

assalamualaikum guys !!
=D

yup2.. still berjaga pada pukul 3.23 pagi..
just wanna say it out loud !!

HYE AUGUST !!!

hehe !! 
alhamdulillah, dah 11 hari kita berpuasa.. 
dapat aku puasa penuh sampai hari ke 11 nie..

psssttt !!
dalam bulan Ogos nie, macam-macam benda exciting gonna to happen..
contohnya, birthday aku...!!
yaa !! 20.8.1993 !!
(muda lagi beb !! sweet 19)

then, Selamat Hari Raya Aidilfitri..
diucapkan kepada semua...
opsss !! still dalam mode puasa lagi k.. 

(jangan nak excited raya sangatlah cik ejat uii.. )

baik2.. faham tu.. 
aku kurangkan sedikit ke"excited" an aku nie !!
ouhh.. sorry.. broken english..
but, i don't care at all..
HAHA

ermm.. apa lagi ek ada dalam bulan 8 nie..
ohh ya !! birthday boy, atok sayang aku..!!
love u !!
*malumalu*

sorry tergedik sebentar tadi..
so, selamat tinggal JULAI...
harap-harap dapat lagi menjalani bulan JULAI pada tahun hadapan jika dipanjangkan umur..
amin !!



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment