ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: SERAMM NIEHHH !!

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Sunday 12 August 2012

SERAMM NIEHHH !!

assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh !!
=D

kisahnya terjadi dalam 3 jam yang lepas..
bila kawan aku mula buka muka buku dia..
then terbaca about car accident..

pheeewww~~
seram aku baca...
3 orang pelajar perempuan sebuah politeknik kemalangan..

kereta viva...
(sama dengan aku )
seorang meninggal dan dua cedera.. 
Al fatihah..

yang paling aku seram..
yang meninggal tu nama dia Izzaty !!
sama jugak dengan aku..
pelajar sem 3..
sama lagi dengan aku...

terasa kefobiaan nak bawa kereta lagi..
hah amik.. word baru for today..
"kefobiaan"

tetiba kawan aku cakap..

kawan : hah.. jat, mai baca nie...
aku : baca pa ??
kawan : nie.. ada accident.. pelajar perempuan.. sama dengan kita la.. sem 3 jugak..
aku : err... ye ke ?? 
kawan : ye la.. len kali jangan bawa laju sangat k..
aku : menggangguk sambil tersenyum malu..

HAHA

teruk jugak la kereta viva tu..
hancur depan belakang...
mintak simpang la..
takut !!

semoga lepas nie aku dah tak bawa laju k..
paling laju pun 60km/j je...
hihihihi
(ok... aku tipu)

p/s: semoga selamat perjalanan family aku nak datang sini ambil aku.. amin... !!



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment