ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: RAYA DAN BIRTHDAY : PART 1

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Tuesday 21 August 2012

RAYA DAN BIRTHDAY : PART 1

assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh !!
=D

selamat hari raya semua !!
semoga dimaafkan segala salah dan silap aku kepada korang semua..
kot2 la terkasar bahas, tersilap cakap,tersalah bicara, terpegang kat mana-mana...
oppssss !!

aku minta maaf nah..
maafkanlah aku k...
=)

bersyukur kerana aku diberi peluang yang ke 19 untuk menyambut aidilfitri..
raya tahun nie banyak kenangan indah yang aku lalui..
aku menyambut hari jadi ku yang ke 19 pada hari raya ke dua...
memandangkan hari nie raya ke 3, maka sesuailah aku tulis entry nie..

duit raya ??
agak banyak jugak la aku dapat..
HAHA..
aku tak kahwin dan tak kerja k..
so, aku layak sepenuhnya mendapat duit raya.. 

nanti aku upload pic k.. so, korang bleyh la tengok..
SELAMAT HARI RAYA SEMUA !!






JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment