ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: WORDLESS WEDNESDAY

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Wednesday 5 September 2012

WORDLESS WEDNESDAY

assalamualaikum semua !!
=D 
agak lama aku tak update kau ye blog..
aku minta maaf..

PENIPU !! PEMBOHONG !!

ya.. 
sejak dua minggu yang lepas, memang tu diri aku..
pembohong, penipu..
jahat kan ??

aku jahat.. HAHA
memang aku nak jadi jahat.. 
dah penat jadi baik weii.. 

sabar ??
sampai bila ?? tahap mana lagi kesabaran aku nie ada ??
tinggi mana lagi kesabaran aku ??

HAHAHAHAHA !!
lumrah manusia sekarang macam tu la..
orang baik yang selalu ditindas.. orang jahat bermaharajalela..
yang aku pelik, susah pulak orang jahat nie nak jatuh...

orang baik terpaksa bertatih nak bangun..
maaf !!

tak ada niat nak mempertikaikan apa-apa.. 
cuma aku dah penat..
aku dah hampir putus asa !!
aku pun manusia ada hati dan perasaan..
ape yang orang tahu..
mencaci, mengkeji, memaki !!!

aku tak kisah.. hati aku memang dah biasa luka..
dah biasa sakit..
dah lali dengan semua tu..
 aku pasrah ??
memang.. tak payah cakap la pasal pasrah semua nie...

bukan aku tak nak bersemuka.. hati aku sakit...
aku tak kuat lagi...
aku sorang2 kat Melaka nie.. 
kawan2 yang paling dekat...
hati aku kosong weii...

KOSONG !!!

biarkan aku menjadi penipu...
biarkan aku menjadi pembohong...
biarkan aku sorang2...
memang nanti aku mati kubur sorang2 jugak kan ??

Ya Allah, aku tahu aku tak sebaik umat-Mu yang lain...
aku pernah jauh dari-Mu...
mungkin ini balasan Kau kepada aku..
aku terima...
aku rela asalkan dosa aku pada Kau diampunkan..

JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

1 comment: