ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: BERSAMA : PART 2

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Friday 21 September 2012

BERSAMA : PART 2

assalamualaikum uollsss !!
=D

fuhhh.. akhirnya dapat jugak aku update entry nie...
first of all, aku nak wish hepy birthday kat ibu aku, Puan Asiah Nayan...
happy birthday ibu !! along sayang ibu...

actually, gambar dh lama dapat... hari rabu hari tu...
tapi, memandangkan laptop aku diserahkan kepada Kpop,...
so, susah la aku nak update...
nie pun guna laptop Bella..

THANKS YOU BELLA !!

back to the topic yaww...
masa hari sabtu, tengah bosan kat rumah, aku pun roger Mad Deli..
ajak pergi pantai..
Mad Deli on..

so, aku, Mad Deli dengan Wan pergi la pantai...
pantai mana ??
Pantai Puteri..
(maaf.. Kamel tak ikut kali ni sebab dia balik kampung... wohoo.. balik kampung )
on the way nak pergi pantai, kami singgah pasar malam dulu..
beli apa yang patut..
Mad Deli shopping sakan..
aku ngan Wan makan je.. HAHA

so, here the pictures !!!
hasil nukilan aku !! ngeh ngeh ngeh
aku dan Mad Deli.. ladies, he's available ok !! HAHA

wan !!! soory.. dah berpunya.. =D

aku ?? bertenggek... ouh.. ok..

my brothers !! kuikuikui

feeling mau ombak rindu ja.. 

apa kita wat nie li ?? =.=''

so, malam tu lepas penat jelajah pantai...
kami pergi tengok wayang !! cerita omputih yang boleh tahan la..
hero dia aku bagi A++++ !!!
hensem siottt...

pyan, wan, ekin, aku, kimie dan munzir (hulk)
tengok badan babes !!

so, thats how the day ended...
best sangat-sangat..

tunggu part 3..
bersama Kamel !!
cian dia tak ada dalam part nie...
tu la..
sape suruh balik kan...



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment