ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: KORBAN PERASAAN

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Friday 26 October 2012

KORBAN PERASAAN

assalamualaikum !!
=D

dah selamat berhari raya aidiladha nie..
banyak ke korang semua buat korban ??
berapa ekor unta, lembu, kerbau, kambing.. ??
ayam ??
errr,,,,

HAHA

aku beraya kat kampung je.. 
sedap makan !!
kenyang la perut aku..

cakap pasal korban nie...
korang tahu apa itu korban perasaan ??

hah !!!
tu la yang aku tengah buat nie..
mengorbankan perasaan demi sebuah hubungan persahabatan..
persahabatan yang sangat aku sayang..

sumpah aku tak mau hilang persahabatan nie..
sebab tu aku korbankan perasaan aku yang tak seberapa nie..
yang aku tahu takkan kemana..
lagipun, berkawan lagi afdal !!




hehehehe..
=D

dah serik..
ya ya !!
aku dah pernah kena la..
padan muka aku sepadan-padannya..

nasib baik aku sedar awal then aku stop awal..
even agak lambat sebab tuttttt..
mana boleh bagitahu nie..
rahsia !!!

akhir kata, korban perasaan yang aku buat nie berbaloi sebab aku kenal diri aku dengan sebenarnya dan aku dapat kawan2 yang sekepala dan ambil berat pasal aku !!




JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment