ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: HELLO OCTOBER !!

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Monday 1 October 2012

HELLO OCTOBER !!

assalamualaikum semua !!
=)

pejam celik pejam celik dah masuk bulan Oktober bagi tahun 2012..
bye2 bulan September...



macam dah jadi sepanjang bulan September.. 
ada yang sedih dan ada yang best gila !!
biasalah kehidupan kan..
hehehe

kali ini aku memulakan bulan Oktober dengan sedikit stress dan tension..
maklumlah, hari nie first paper aku !!
THERMODYNAMIC !!

terima kasih la sebab seksa aku tadi..
penat aku belek kertas soalan.. 
HAHA

dah nak balik rumah !!!
yeayyyyy !!
tak sabar aku nak mandi kat bilir air rumah, ulang alik dari dapur ke ruang tamu, bunyi aircond bilik yang kuat gila tu..
rindu nak main ngan eboi dan peah !!
tunggu mak balik ye anak2 aku..

aku harap sangat OKTOBER nie akan lebih banyak kebaikan yang aku buat..
ibadah akan aku tingkatkan..
yang buruk akan aku kurangkan..
cuma agak sedih sebab nanti mesti tak leh jumpa abang2 dah !! 
jumpa sem depan k !! 

*gediksss*



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment