ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: HERO MEMANG HERO

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Friday 5 October 2012

HERO MEMANG HERO

assalamualaikum.. 
=D

entah kenapa hari ini aku teringat akan kucing2 aku dirumah..
rindu !!
HAHA...
gila kan aku ??

tiba2 aku terfikirkan seekor kucing yang diberi nama HERO..
sesuai nama itu dibagikan kepadanya..
Hero memang HERO...

Hero adalah salah satu bukti kekejaman makhluk bernama manusia..
tak terfikir dek akal seorang manusia sanggupberbuat begitu...
ni gambar Hero...


sebak saat aku tengok keadaan Hero..

hanya kerana seekor ikan, Hero diperlakukan seperti ini..
kedua kakinya dipotong..
auuuccchhhhh !!!

sakit wei...
aku tak boleh bayangkan..
Putih demam pun aku menangis..
Putih luka sikit pun aku dah meraung..
nie kan Hero...

nasib baik ada seorang hamba Allah yang baik hati..
hanya dengan minyak gamat sahaja dapat menyelamatkan nyawa Hero..
be strong Hero !!!

SAYA PENCINTA KUCING YANG TEGAR !!

JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment