ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: NO CAPTION =)

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Thursday 4 October 2012

NO CAPTION =)

assalamualaikum u olsss !! 
=)

actually, tak tahu nak update ape kat blog nie..
dah 4 Oktober nie, so, aku dah jawab 4 paper for final exam !!
bengkak otak aku wei...

dah dua malam tak tidur..
siang je tidur..
kiranya macam dah lawan hukum alam ok..
kau ada ke ??

HAHAHA

penat weii..
jaduan exam aku dh macam gila...
4 subject yang 3 credit..
berturut-turut !!
isnin, selasa, rabu dan khamis..



aku nie dah tahap redha dan berserah je dengan result aku nanti..
sem nie memang tak ada gaya je aku nak jumpa dekan..
(even sepanjang aku belajar 3 sem nie, mana pernah aku jumpa dekan)
hehehehe

nie kerja aku dalam dewan !! cheating !! bhahaha

esok dah habis paper PSEM, aku ada tanggungjawab yang perlu dilaksanakan lagi..
mendownload movie !!!!
HAHAHAHAHA



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment