ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: FINALLY, IT HAS ENDED !!!

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Tuesday 9 October 2012

FINALLY, IT HAS ENDED !!!

assalamualaikum peeps !!! 
=D

HAHAHAHAHA
banyak suka loo hari nie..
dah habis final exam aku...

I AM FREE !!!

lepas je habis exam... 
kami menuju ke  Klebang untuk mencari mee kari yang Zera cakap sedap sangat tu !!

so, here we are !!

muka aku yang teruja bila dah habis final !!
=D


beli kat mydin...
dengan harga RM34...

kedai yang simple je... tepi jalan !!

aku nak ambil gambar menu atas tu.. si zera nie sibuk je nak interframe.. 
hah !! amik ko jahh 


the mee kari !!!


aku dah terliur tengok !! kuikuikui

love 'em :)

before !!

after yaww !! HAHAHA

dah kenyang makan.. pergi pulak Pantai Klebang..
aku ingatkan panas kat pantai tuh..
rupanya sejuk..
bayu laut mungkin !!
HAHA

jom layan pic lagi !!

meroket ke bintang !!! HAHA
(credit to Deli)
pinjam ayat sat nohhh


















maaf kalau pose aku dalam nie melampau !!
woii.. bukan aku bogel pun..
LOL !!

selepas berpose di Klebang, kami ke Bandar Melaka...
konon nak tangkap gambar kat A Famosa la sangat !!

hehehe :)

Panglima Perang is back !!

jom balik kampung !!
memnag takkan sampai la naik train yang tak ada enjin nie..

zera yang teruja... HAHA

mimi bersama aeroplane kesayangan !!!

"adik, mana tiket ?? mana mau pigi hah ??"
sila beratur !!!

kami kapten !!!

berbonceng bersama di atas meriam !!

si lembu !!!

mreka bersama kawan2 mereka !! HAHA

nasib baik lembu tipu senahh oii..
kalau lembu betul, mak dah lari dah...

"teksi !! teksi !!" motip ape kalau kat train nak naik teksi pulak ??

bus stop pun boleh !!!

watch your ears, mouth and eyes !!

panjat tiang !! lalalaa~~~

the girls !!

pintu masuk kubu kot =.=''

aku kan FKM !!! setakat tolak batu yang takkan bergerak nie ape la sngt !!

berangan nak posing !!! 
kira jadi la..

dok depan pintu je la aku mampu !! hihikss


nie pokok tau !! besar !!

sekali lagi aku menyucuk langit...

normal !!

discuss nak pergi mana pulak..
last2 decide nak balik.. 

sekian !! =)



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment