ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: ENTRY TAK BERTITLE

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Sunday 7 October 2012

ENTRY TAK BERTITLE

assalamualaikum u ollsss !!
=D

esok dah last paper for final exam sem 3 aku !!!
math kezzzuuttt ~~
nama yang sebetul2 nya ialah engineering maths !!
bila dah ditranslate ke BM, jadi lah math kejuruteraan..
memandangkan math kejuruteraan tu panjang sangat nak disebut, so diringkaskan menjadi math kejut !!

*eh2.. asal aku explain salasilah math kejut pulak nie ?? *

ok.. tukar topik..
heavennya bila tahu nie last paper aku...
penyeksaan untuk sem 3 nie akan berakir dengan cepat sekali...

woohhoooooo !!!

aku nak balik...
balik nak aku...
nak balik aku...

*gawshhhh.. aku merepek lagi *

nak recap balik sepanjang sem 3 nie apa yang dah jadi kat aku..
macam tak ter"explain" je aku rasa...
HAHAHA
aku rasa tak ada apa yang menarik pun...

aku nak balik peluk ibu aku. ayah aku, adik2 aku...
cium eboi ngan peah !!

nak pergi rumah nenek aku...
jalan2 naik moto kat kampung..
waahhhh !!
bestnye !!!

dan aku harap cuti sem aku kali nie aku dapat la buat duit sikit..
kerja ke..
untuk plan sem 4 bersama the brothers !!!




JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment