ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: SALAM MAAL HIJRAH :)

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Thursday 15 November 2012

SALAM MAAL HIJRAH :)

assalamualaikum !!
=D

salam maal hijrah semua :)
hari nie 1 Muharam..
bermulalah tahun baru dalam kalendar Islam..

tahun baru nie adalah saat yang paling tepat untuk membuat azam baru..
azam ke arah kebaikkan..
azam untuk meninggalkan kemungkaran..

alhamdulillah...
kita masih bernyawa lagi hingga ke hari nie..
masih lagi berpeluang untuk menyambut tahun baru..
so, kita kena bersyukur atas anugerah yang tidah ternilai ini..

azam aku tahun nie ialah untuk mendekatkan diri kepada Allah S.W.T..
Allah tak pernah meninggalkan aku..
Allah tak pernah membiarkan aku menghadapi masalah sendirian..
Dia sentiasa ada..


SOLAT..
tiang agama..
aku tahu..
aku berazam untuk menyukupkan 5 waktu ku..
mungkin sebelum nie aku leka.. mengejar dunia..

Ya Allah, Kau panjatkanlah doa ku ni..
Kau permudahkanlah segala urusan ku didunia mahupun di akhirat..
hanya kepada-Mu aku memohon dan meminta.. 
Amin...





JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment