ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: THE MOMENTS

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Friday 30 November 2012

THE MOMENTS

assalamualaikum !!
=D

wott wootttt wwwoootttttt !!
hehe.. 
korang semua sihat ?? aku alhamdulillah masih diberi kekuatan untuk terus melangkah...

ok.. entry lepas aku just bagi korang hints tentang apa yang aku nak tulis kali nie..
tak banyak aku nak describe..

24 NOVEMBER 2012

aku dan abang2 sekalian pergi bercuti di Cameron Highlands..
even kiteorang tak tidur kat sana, tapi best sangat2..
sumpah aku takkan lupa..

kat mana aku stay ??
jengg jengg jenggg..

kiteorang stay kat rumah along aku..
tak jauh la.. dalam 2 jam perjalanan dari rumah dia ke CH...
terima kasih kepada mak along aku sebab masakkan makanan kat kami semua..
memang sedap la..
aku makan tempoyak..
terbaikkk !!!!

aku sorang perempuan ??
ya !! 
jangan risau sebab abang2 aku jaga aku baikk punya... 
hehe !!
even aku malu nak mengaku depan2...
tapi aku bangga sebab dapat berjumpa dengan 3 orang kawan yang ohsem..
yang boleh berkongsi susah senang even kami berlainan jantina..
jaga aku macam adik sendiri..
:'( sebak !!

so, jom la tgk gambar2 kami !!



the brothers !! 
=D

masa nie kiteorang tengah berjalan2 kat gerai2 yang ada kat situ.. 
nampak dak muka teruja si Kamel uh ?? HAHA

 










kat atas nie semua gambar masa kiteorang tengah makan aiskrim..
yang bawah sekali uh muka Kamel yang teruja boleh makan strawberri krim dia..
























kat atas nie semua gambar masa kat Rose Center.. lawa2 rose yang ada kat situ.. wahhh !!

 



ok !! nampak tak perbezaan kat kedua2 gambar diatas ?? HAHAHA

 me with Kamel !!  *hye angah :)
me with Were !! *hui along :)

me with Deli !! *hai achik :)

sekian lah gambar yang dapat aku share ngan korang semua..
walaupun tak banyak gambar tapi memori kat sana aku akan ingat sampai bila2..
ada masa kita pi lagi nohh !! HAHA



p/s :: seikhlas hati dan serendah diri aku rasa Cameron Highlands adalah salah satu destinasi perlancongan yang sangat menarik..
bagi yang tengah tercari2 nak honeymoon kat mana, pi la sana.. tak rugi woii !!
HAHA


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment