ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: CONCLUSION CUTI

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Monday 19 November 2012

CONCLUSION CUTI

assalamualaikum !!!
=D

wahhh wahhh wahhh wahhh
hari nie hari first aku sebagai pelajar sem 4 !!
teruja sikit la..
maklumlah hari nie aku pakai kasut baru !!!

HAHAHA
so, aku rasa dah sampai masanya untuk aku buat kesimpulan pasal cuti sebulan aku nie..

yang paling istimewanya cuti kali ini ialah aku dah jumpa balik dengan fitri !!
muhamad ikhmal fitri 

hah amik !! cuba cari aku !! faster2 !! 
HAHAHA
aku kat line bawah sekali.. 3 dari kanan...
comel tiada bandingan kan ?? HAHA
fitri kat line atas sekali..
3 dari kanan jugak..

dah 12 tahun tak jumpa..
dia la kawan, sahabat masa zaman tak kenal jantina semua tu..
HAHA

lepas tu aku ada la amik gambar sikit nagn kawan2 aku..
so, jom la tengok..
hehe


nie rumah lama Kedah..
lawa weiii 

mira, mas and aku..

motip sebenar nak tutup hidung yang super duper cute dan gigi yang menarik uh..
HAHA

nilailah sendiri...

kat tangga pun aku mampu la..
HAHA

last but no least..
kat jendela..
cewaahhhh
zaman dulu2 mana pakai tingkap dah...

yang paling penting, aku boleh spent time cuti nie dengan family tercinta..
HEHE



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment