ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: THE TRUTH

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Tuesday 11 December 2012

THE TRUTH

apa khabar semua ??
 weee heeee ~~~~

teruja aku nak mulakan hari nie..
hari yang baru dengan semangat yang baru...
bebanan pun dh makin kurang...
alhamdulillah..

mood hari nie agak sedih jugak..
nak tahu kenapa ??

jeng jeng jeng....
kasi nervous sikit...

aku buka la FB...
then dekat home kita kan boleh tengok ape saje yang friends kita post, apa je yang diorang share kan..
kebetulan, aku friend dengan si N..
tunang si N, si A bekas pakwe aku..
sumpah diorang nampak bahagia..

aku tumpang gembira...
tapi kenapa aku rasa sakit sangat dalam hati ??
bila aku cari punca dia, aku tak jumpa..
aku cemburu ??
tak !!
aku dah redha.. mereka dan aku tahu apa yang jadi...
even perit untuk aku ingat..
kami tahu !!

bila aku tengok gambar diorang, aku terfikir...
kenapa dulu aku dengan si A tak macam nie..
mungkin aku tak ada apa yang si N ada...
sekali lagi aku redha dan terima..
tapi aku manusia biasa...
sakit tu tetap ada..
luka dan sembuh cuma parut masih merah..

sampaikan satu tahap aku membandingkan si A dengan mana2 lelaki yang aku kenal..
tak ada yang sama..
dan aku tahu takkan pernah ada yang sama...

2 tahun !!
macam2 benda kami share..
masalah dia, masalah aku..
sakit dia sakit aku...

dia banyak mengajar aku...
terima kasih sebab selalu ada untuk aku bila aku perlukan kau..

aku mengaku..
bila si N bagitahu aku yang korang berdua bercinta, aku tergamam...
pada malam yang sama, si A mesej aku..
ucapkan kata cinta...
aku bahagia...

tiba2 si N call aku...
bawa satu berita yang aku tak sanggup nak dengar...
mula saat tu aku simpan dendam..
si A tipu aku.. !!

sebab tu sampai sekarang aku pantang kalau ada orang tipu aku..
khas untuk entry kali nie aku bongkarkan segala..
bukan nak mengungkit tapi aku rasa dah cukup lama aku simpan benda nie..
bodoh diri aku biar dendam tu ada...

 dah sampai masa aku lupa semua tu..
lupa semua kenangan dengan si A..
doakan aku :)





JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment