ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: EEEWWWW !

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Friday 21 December 2012

EEEWWWW !

halo !!

owesome doe hari ini.. 
like seriously, memang owesome !!!

nak dijadikan cerita.
aku ada lab hari ni.. fluid mechanics..

bgcik aku kan 1 kelas ngan aku..
"spe bgcik kau ??"

ouh.. nie hah !!


*wink*wink*

ok.. gambar bgcik aku nie selingan ja..

(tolong JANGAN jatuh hati)

sebelum aku membebel lagi, aku nak tegaskan bahawa entry aku kali ini hnya ada kaitan dengan yang hidup je.. yang dah meninggal in syaa Allah la untuk next entry...

kenapa kita perlu mereka2 cerita yang sememangnya tak wujud..
kita boleh tipu orang lain tapi kenapa perlu tipu diri sendiri ???
tak patut kot..

contohnya macam nie la..

A : aku kapel dgn si B

hakikat yg sebenar, si A tak pernah cakap pun dia suka or sayang kat si A..
nampak tak kat situ ??
then macam mna pulak diorang boleh kapel..
mngkin imaginasi dia je kot..

wahhh !!
aku salute der...
imaginasi tinggi melambung..
bak kata orang, hiperbola gila...

macam nie la..
aku perempuan..
aku faham jugak la perasaan yang sebegini...

tapi buat apa kita heboh bnda yang tak terjadi..
benda uh makin menambah benci.. bukan sayang...
kita hidup nie bukan untuk menipu..

kau dapat ape je kalau kau tipu ??
kawan sendiri pulak tu...
malu la wei..

dengan tipu, kau tak dapat apa.. nothing...
konon2 kau nak tunjuk hebat la..
ouh.. kau dapat dia..
padahal hakikat sebenarnya tak..

bangga yang kaudapat sekejap je kot..
kalau dah kantoi, tak boleh aku bayangkan..
kau bukan je kehilangan orang yang kau sayang. malah kawan2 kau jugak..

1 je aku nak cakap..
masa yang ada nie berubahlah..
jangan sebarkan virus or kuman yang boleh membuat jantung terhenti..
aku hampir nak kena dah nie..
HAHAHA

till then, adioss !!










JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment