ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: ONLY THAT I KNOW..

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Thursday 20 December 2012

ONLY THAT I KNOW..

halu...

tadi, aku dapat panggilan from the unknown..
oh... rasanya macam pernah aku tengok nombor nie..
then aku pun angkat la..

suara tu..
suara yang aku ingat..
sampai bila2 pun aku akan ingat...

hati aku berdegup laju..
laju sangat...
:')

aku dah terfikir..
kenapa dia call aku ??
dia dah bahagia kan ??

tetiba rasa rindu tu terus ada..
selepas dengar suara dia, baru aku sedar aku masih rindu dan sayangkan dia..

dia tak tahu..
cerianya suara dia..
gelak tawa, cara dia cakap..
semuanya sama !!!

p/s : orang yang menipu aku adalah orang paling aku sayangi..

BODOH










JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment