ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: WOWWW !!!

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Monday 14 May 2012

WOWWW !!!

assalamualaikum !!
wowww !! 
hehe.. korang jangan terperanjat pulak....
aku just nak share beberapa fakta yang agak menarik bagi aku.. 

aku baru balik dari klinik.. 
(dia ni sakit apa ??)
sabar la.. nie aku nak bagi tau.. 

ibu: assalamualaikum..
doktor: waalaikumussalam.. sakit apa nie...
ibu: dia sakit perut.. senggugut..
doktor: ohhhhhhhh (pnjang ohhh doktor tu tahap melampau)
aku: boleh dak bagi ubat.. sakit nie..
doktor: sebenarnya, senggugut nie bukan dia penyakit..dia terjadi kerana pintu rahim terlalu kecil dan dihalangi oleh selaput dara.. darah tu nak keluar tapi pintu rahim kecik sangat.. tu yang rahim tu memulas...
aku: ohhhhhh (lagi melampau panjang ohh aku tu)
doktor: tak pa lah.. saya bagi ubat tahan sakit dengan ubat untuk kurangkan rahim tu memulas.. 
ibu dan aku: terima kasih..

senggugut disebabkan pintu rahim kecil ???
aku tak faham.. grrrr!!
HAHA :DD


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment