ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: TAK ADA BAKAT MENGAJAR

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Tuesday 22 May 2012

TAK ADA BAKAT MENGAJAR

assalamualaikum semua cikebibumm!! =DD
assalamualaikum jugak buat cikebabommm !!
ape beza dua benda nie ??
biar aku sorang je yang tahu.. eleyhh !! nak tahu pulak.. no way !!
hah !! hamik ko.. kan aku dah speaking english whatever~~

minggu nie minggu exam kat sekolah adik aku..
tetiba aku jadi cikgu tak bertauliah untuk adik2 aku ni.. 
esok ada test BI..
astaga, BI aku pun tunggang langgang... macam mana nak ajar orang.. silap haribulan, entah pa2 yang aku ajar nanti..
ehem !!!
atas kepercayaan yang diberikan oleh adik2 aku, aku pun teruskanlah pembelajaran aku hari nie..
5 minit awal aku mengajar diorang macam boleh terima je..
dengar je apa aku merepek kan..
ye la..
kan aku speaking.. sampai nganga mulut diorang nie..
HAHA !! =DD

lepas 20 minit, mata diorang semakin mengecil..
kecil... kecil.. dan terus kecil..
last2 sekali kelam je terus !!!
grrrrr~~~
aku nie punya la semangat nak mengajar budak2 nie..
diorang boleh tertido..
maybe terbuai dengan kemerduan suara aku kot ek ..
wahhhh !!
overrr mak kan !!


hurmm.. tawakal je la adik2 ku sayang oii !!
kak doakan yang terbaik untuk hampa...
dah usaha dan berdoa kan ??
baguss !!
INSYAALLAH, esok boleh jawab dengan jayanya..
AMIN !!

JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment