ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: NO TITLE =D

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Wednesday 16 May 2012

NO TITLE =D

assalamualaikum peeppsss !!
whatsssuuppp yoo ??
amacam ??? ada gaya rapper x.. errr~~ aku rapper muslimah la.. tu siap bagi salam lagi.. =D

orait !!
sebenarnye aku tak ada apa yang aku ak cerita.. so, boleh tak kalau aku merepek, merapu, membebel, meroyan sekejap kat entry nie..
ok.. bukan sekejap but until the end of this entry..

HAHA. see.. muka meroyan aku...

aku adalah seorang manusia yang suka makan.. makan, makan, makan !!
prinsip hidup aku,
MAKAN UNTUK HIDUP DAN HIDUP UNTUK MAKAN

kadang2 orang yang tengok aku mesti tak percaya sebab aku nie kurus tahap lidi.. 
(amboi... tak dak la sampai lidi.. kurus ala2 model gitu)
CEWAHHHHH !!!!

nampak dak tahap kekurusan aku tu ??

TOLONG !!!
SAYA NAK JADI GEMUUUKKKKK !!

ada tak tips lain yang berguna untuk aku apply supaya aku jadi gemuk ??
(makan la banyak)
hey !! makan banyak tu so old fashion !! idea or another tips ??
i need them !! desperately !!

jom ikut perbualan aku dengan mak aku tentang impian aku untuk menjadi gemuk..

aku: ibu, kalau along makan nie gemuk dak ?? (tangan aku dok tunjuk kat roti gardenia)
ibu: nak bagi gemuk buat apa ?? along tu remaja.. jagala badan.. nanti dah kahwin, gemuk pun tak pa la..
aku: ha !! tu yang silap.. bagi gemuk dulu sebelum kahwin, nanti lepas kahwin along bagi la kurus..
ibu: laaa !! budak bertuah nie.. awat yang dok pikiaq (fikir) terbalik ni ?? 
aku: kalau along gemuk, dengan mudahnya along boleh tau samada laki tu siyes dak dengan along.. ye la.. along kan gemuk, sahih2 la depa tak mau.. depa mesti nak yang badan macam kerengga tu..
ibu: hmmm.. betul juga.. tapi... gemuk nie banyak penyakit ?? along ingat laki mau ka awek yang ada penyakit ??
aku: betul jugak... kalau macam tu, along tak boleh gemuk ka ???? 
ibu: boleh aih... jaga la kesihatan.. makan tu jaga.. jangan telan ja apa depan mata tu..
aku: hehehe... along jaga la nie.. 
ibu: bagus... gemuk pun tak pa la.. janji along bahagia... lagipun zaman sekarang nie banyak cara.. tu LONDON WEIGHT MANAGEMENT ada.. jangan risau la..
aku: orait ibu.. kalau macam tu, ibu kenalah masak benda yang menggemukkan kat along...
ibu: tengok la macam mana nanti.. takut along tak gemuk,ibu pulak yang gemuk..
aku: hehehehehe =D

nie la pengarang jantung hati aku!!
PUAN ASIAH NAYAN

semua gadis ada hero pujaan hati mereka.. 
aku pun ada !!
jeng2 !!!
meet my hero pujaan !!

REMY ISHAK 
memang aku minat dia sangat2 la !! =DD
hensem kan ??
ibu aku cakap Remy nie betul2 lelaki melayu la..
i loikeeee !!

so, i guess nie la penamat kemeroyatan aku !!
kemeroyatan ?? perkataan baru ??
HAHA !! 
ada aku kisah ke makcik timah oiii !! 
adiossss amigosss !!!
(+_+)


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment