ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: CELEBRATION

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Wednesday 23 May 2012

CELEBRATION

assalamualaikum u ollsss !! 
aku nak kongsi dengan korang time aku pegi matrik hari tu.. jumpa kawan2 sekolah yang study kat sane..
maklumlah, aku cuti awal lagi dari diorang 
hehehehe.. =)

tujuan kami ke sana adalah untuk meraikan hari jadisahabat aku iaitu kak emi..
nie la dia birthday girl.. !!

ok2...
jom la tengok pic yang lain k..
wahh !! pelahapnye aku.. haha.. sedap kek nie !! nyummm =D
me with shida !! 


aku ngan kak emi !! <3

HAHA !! budak senget yang paling senget !! =D


ramaikan kawan aku kat matrik nie.. phewww~~







HAHA !! muka yang entah ape2 =.='

our geng without fitrah !! so sad :((




JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment