ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: GROW UP

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Wednesday 17 July 2013

GROW UP

halooo...

dah lama rasanya aku tak update blog terchenta aku nie..
bukan malas wlaupun si malas tu cuba nak meresapi fikiran dan akal aku..
cuma aku ketandusan idea..
lagipun aku tak ada masa...

first of all !!
SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK
kepada semua manusia dimuka bumi ini...
walaupun hanya segelintir je yang tahu kewujudan blog aku nie..

sob sob sob sob !!
sadis sedih pedih !!

agak lmbat aku nak ucap..
dah genap seminggu kita semua berpuasa...
entah kenapa secara tiba2 idea aku untuk meroyan lagi muncul...
kali nie aku nak meroyan pasal manusia yang suka melaga-lagakan orang lain demi kepentingan sendiri...

heiii heiii heiii !!
apa korang dapat kalau buat macam tu ??
dosa ?? 
confirm la dapat kan...
orang macam nie boleh disamakan dengan gejala rasuah...
menindas orang yang tak bersalah...

never ever do that ok people !
benda tu salah..
buat habis air liur korang je gi jaja benda yang tak betul semua tu...
bercakap mengenai pengalaman...
mungkin masa tu pemikiran aku tak matang dan aku suka bertindak melulu...
bertindak tanpa fikir secara terus dan terang...
apa yang aku dapat ?
kebencian dari pihak lain...

pihak ketiga cuba melaga-lagakan aku dengan someone yang memang rapat dengan aku...
masa tu aku rasa cukup hebat...
boleh pergi serang orang tanpa banyak soal...
hahahahaha...
how stupid i am at that time...
really stupid...

but i learned..
not everyone likes you..
in fact, u also did not like everyone...
am i right ??
 hell i am right !!!

tak payah la kot nak lagakan orang nie..
tak bawa faedah un..
nak tempah lebih banyak tiket ke neraka ada la..
derrrrr... grow up..
be mature !!





JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment