ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: AMALAN RABA MERABA

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Thursday 18 July 2013

AMALAN RABA MERABA

haloo..

tengok tajuk macam gempak !
amalan raba meraba ?
raba ape wei ??
HAHAHA

jangan kalut sangat...
nie aku nak story la..

petang tadi aku gi bazar...
mata aku nie dok kalut tengok fon..
ye la.. mesej ngan cintahati kan...

bila aku angkat je kepala nie nak tengok keadaan sekeliling..
tup tup tup !!
mata aku nie ternampak adegan berani mati punya...
aku tak tau la sipelaku dan mangsa kat depan aku nie kenal ke...
suami isteri ke tunang ke bercinta ke..

yang aku tahu sakit mata hati aku nie tengok...
si lelaki raba si perempuan..
wahhhh..
bukan main syok lagi aku tengok..
orang yang lalu lalang maybe tak nampak sebab terlalu leka cari makanan kan..
aku nie je tak berapa nak leka sangat..
sebab uh aku nampak..

sadis betu aku tengok..
yang si perempuan uh tak marah pulak..
rilex je aku tengok...
haihhh..
kalo dah tak tahan sangat cari la port2 yang baik sikit..
dekat bazar juga dia nak sebat...
xpandai betul..

tercengang aku tengok...
mata aku yang sepet nie pun boleh jadi bulat sebulatnya...
bayangkan tuanpuan sekalian..

moral of the story : jangan lakukan perbuatan raba meraba nie di tempat yang ramai orang.. nasib baik aku cukup umur dah untuk tengok aksi macam uh.. kesian kat budak2 yag tengok...
hehehehe


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment