ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: ALONG

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Wednesday 24 July 2013

ALONG

halooo..

untuk pengetahuan korang semua, pasa tarikh 20 Julai 2013, aku dikejutkan dengan berita pemergian arwah along aku..
MOHD AMIRUL SAFUAN NORDIN



kehilangan yang teramat..
masih terbayang lagi gelak tawa, gurauan arwah..
terasa begitu cepat arwah tinggalkan kami..

along... 
kenangan kita banyak sangat..
dari mula kita berkawan biasa.. 
dari aku panggil ko were smpai la aku panggil ko along..
selamanya ko tetap jadi abg aku...
thanks sebab izinkan aku kenal ko lagi rapat..
aku rasa bersyukur sangat sebab aku diberi peluang kenal orang mcm ko along..
sentiasa cool..
berfikiran positif...
kadang2 masuk air jugak..
tapi tu yang seronok..

along..
aku tahu ko dan selamat, tenang kat sana..
aku cuma mampu mendoakan yang terbaik untuk ko..
aku hanya mampu mengirimkan doa untuk ko..
aku, angah, deli akan teruskan perjuangan ko..
kami janji nak belajar bersungguh2 untuk ko..
tak nak sia2 kan perjuangan ko..

along...
aku akan terus rindu ko..
kami semua akan tetap ingat ko..
takkan lupakan ko..
takkan lupakan kenangan kita..

along.. nie mungkin yang terawal la kita lepak skali kan...
pergi pantai... 
main tulis2 nama kat pntai..
aku rindu...



gambar nie masa kita berempat lepak..
ko ada tiket nak gi wildlife park kan...
so, sebelum pergi wildlife kita lepak2 dlu smentara tggu nak masuk tu...


nie masa kita tak ada keje..
saje gi lepak DP kan..


nie masa kat Times Square...
kita hantar Zera balik kan...
Zera la yang tlong kita tangkap gambar ni...
banyak kenangan along...

nie masa kita gi PD... lepak ramai2 dengan budak fakulti :)


nie masa kita lepak2 kat playground tasik kan..
aku la yang jadi photographer nie..
hehehehe








nie kenangan paling aku tak boleh lupa..
thanks bawa kami semua gi Cameron Highlands...
seronok along..
makan masakan mak ko..
aku tido bilik ko..
aku ingat lagi along...
aku bersyukur sangat dapat rasa semua tu...
thanks along :)







JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

2 comments:

  1. banjir kelopak mata aku. kepada Allahyarham MOHD AMIRUL SAFUAN NORDIN. may him R.I.P

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks azwa for reading my blog.. nie cuma sebahagian kenangan aku dengan arwah.. in syaa Allah... arwah selamanya along aku...

      Delete