ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: SIME DARBY : PART 1

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Monday 15 April 2013

SIME DARBY : PART 1

haluuu !!

apa khabarin semuanya ?
gue sihat2 aja dongggg...
hahaha

maaf le kalo iolllsss tetiba speaking indon nie..
saje nak memperkasakan nilai diri 1 dunia nie..
hahaha


so, itulah muka terbaru aku.. 
actually,, ada lagi yg terbaru..
tapi yang baru uh diserikan lagi dgn jerawat setoikkk di pipi kananku..
hehehe


so.. nie la tempat iolllsss bersemayam sekarang,,,
cewahhh...
feeling ala2 bangsawan gitu.. hahaha
ada iolsss kisah ke mak senah dan angkatan....



ok.. nie muka first day aku yang agak cemberut...
rasa macam seksa nk pakai topi nie..
takut tudung senget la..
bila aku fikir2 balik..
sapa nak tengok aku kan ??
HAHA
orang2 semua sibuk kerja...
so, aku teruskanlah dengan keserabutan aku yang terlmapau nie kan..

eh2... 
nanti part 2 aku citer lagi ok...
mmmmuuuaaaahhhhhh

adiosss !!!



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment