ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: MEREPEK KEREPEK

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Thursday 28 March 2013

MEREPEK KEREPEK

haloo geng !!!

gila bapak lama aku tak menghupdate blog aku nie...
alaaa... 
tak payah buat muka senggugut sangat la bila baca blog aku kali nie..

hari nie 28 March 2013...
esok last paper aku.. 
subject : HE (hubungan etnik)

1 April kan aku dah nak chow dari Melaka then aku berpindah ke Perak atas urusan yang tak dapat dielakkan lagi disengajakan..
ok la uuolllssss..

aku ada LI kat perak..
laaaa.. tak tahu ke LI uh ape ??
tulaaa...
orang suruh belajar korang g tengok running man..
HAHAHA

opsss !!
jangan marah ye geng2 kpop !!
aku pun lyan jugak la runningman..
tapi cenggitu cenggitu je la..
(seriously, aku tipu !!)

penutup bulan 3 yang ada berbagai2 perasaan..
teruja sebab aku nak masuk fasa baru dalam hidup..
sedih sebab terpaksa berpisah dengan Mr. Cintahati..
gembira sebab aku dah tamatkan tahun dua pengajian diploma...
aku dah nak msuk final year dah...
yeaaa !!

perjalanan hubungan aku dengan dia berjalan dengan lancar !!
haha
cewahhh... 
even aku ada buat dia terasa, dia tetap maafkan...
tu yang buat lagi sayang, sayang dan sayang !!

bulan 9 nie aku start sem 5 !
dengan rumah sewa yang tak tahu punca lagi..
subject semua hardcore gila bapaknyerrrr ~~

abang2 aku yang lain alhamdulillah,...
masih bernyawa dan masih nakal lagi..

haaa !!
along aku dah ada hair cut baru,...
dah tak ada rambut kembang + afro uh..
sedih jugak aku tengok...
tapi tu la.. semua demi LI..
nanti kalo ada masa aku upload pic diorang k..

angah aku macam biasa.,..
masih mencari2 jodoh dia...
xpe angah..
aku sokong je kau tak kira dimana kau berada.. HAHA
tapi cari yang cun2 sikit....

setakat nie dululah..
ada masa aku hupdate lagi blog sekangkang kera aku nie..

much love : Ejat !!


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment