ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: TRUE LOVE WAITS

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Sunday 10 March 2013

TRUE LOVE WAITS

hai !!

YA ALLAH..
rindunya aku pada dunia blog nie..
boleh aku berfantasi lagi...
kihkihkih 
=D

hidup aku...
alhamdulillah..
semuanya baik2 saja..

ouhhh yaaa...
aku sekarang tengah study week..
mnggu depan aku dah final..
wish me luck ok..

1.4. 2013...
tarikh aku mulakan fasa baru dalam hidup..
bergelar pekerja praktikal di Sime Darby, Sg. Siput..

tarikh itu juga bermula lah episod peerpisahan sementara aku dengan En.Cintahati..
sedih uh memanglah sedih..
tapi kami positif..
mungkin nie ujian untuk kami..
yang penting saling setia dan saling percaya..
in syaa Allah..


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment