ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: THE BEST THAT I CAN DO

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Saturday 23 February 2013

THE BEST THAT I CAN DO

haloo...

hari nie bersamaan 23/2/2013...
aku nak buat satu luahan perasaan...

semalam...
aku rasa pelik..
apa lagi yang kurang, apa lagi yang salah...

salahkan aku mempunyai perasaan terhadap dia ???
aku sayang korang..
aku sayang dia...
aku tak nak buat pilihan..
aku perlukan korang sebagai sahabat yang selalu teman aku disaat suka dan duka...
aku perlukan dia sebagai pengisi hati yang kosong selama ni..

maaf...
aku tahu aku datang diantara korang..
hati kecil aku terus berbisik mungkin hubungan aku dan dia akan mengganggu hubungan persahabatan kita..
sekali lagi aku minta maaf...

aku dah cuba halang perasaan ini..
aku dah cuba lupakan dia...
tapi aku manusia biasa..
begitu juga dia...

jujur aku rindukan korang..
rindu sangat2...

tolong...
kalau ada salah silap, bagitau aku..

maaf...
aku hanya berani bertinta..
aku tahu kalau aku berdepan, aku akan mengaku kalah tanpa sempat aku bersuara..
jangan terus berdiam diri bila aku menegur..
jangan terus berdiam diri bila aku bertanya..



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment