ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: WANITA TERBAIK !!

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Thursday 14 February 2013

WANITA TERBAIK !!

hye u olssss...

entry kali nie aku nak berceloteh sikit pasal ketidakmampuan seorang lelaki hidup tanpa seorang perempuan..
nampak macam berat sebelah je kan mukadimah aku...
wait uolllssss..

ape yang aku cuba nak sampaikan nie memang perit untung para lelaki dengar...
tapi korang lelaki-lelaki didunia nie kena terima hakikat..
korang takkan boleh hidup tanpa perempuan..

kenapa aku yakin sangat cakap macam tu kan ??
ok !!
 contohnye, ibu, mama, mak, ummi dan etc..
xkisah lah korang panggil ape pun kepada insan yang melahirkan korang..
tak payah nak pikir jauh sangat...
ingat aku tak tahu apa para lelaki nie nak cakap..

"woi ejat ! kalo tak ada sperm kami, korang para wanita sedunia nie takkan boleh mengandung !"

nie jawapan balas aku..

"hei lelaki sedunia ! kalau tak ada ovum kami, sperm korang uh akan sia2 je.. tak ada function.."

even kat sini aku rasa lelaki dengan perempuan perlu bekerjasama, tapi yang pegang tanggungjawab nak jaga baby, nak bwa kandungan yang 9 bulan uh, nak tahan morning sickness lagi..
banyak wei,.,,

cer bagi lelaki yang tanggung semua nie, memang takkan la kan..
aku bukan nak memperlekehkan kaum lelaki, tak ada niat un..

(ok aku tipu.. niat uh ada sikit)

aku nak tekankan kat sini..
lelaki takkan mampu hidup tanpa seorang wanita..

seorang suami perlukan isterinya disisi..
dikala suka dikala duka..
kalau marah kat someone di office, kemarahan uh akan dilepaskan pada isteri..
kadang2 tak layak un dipanggil isteri..
ada yang layak dipanggil punch bag..
tempat pelepasan nafsu dan amarah sang suami..

"ape aku melalut nie.. dah keluar topik nie"

pokok pangkal pucuknya...
lelaki takkan dapat bertahan lama tanpa wanita disisi..
sape berani marah aku ??
jom face to face !!

sampai ketemu :)
adiosss !!

p/s : Mr.cintahati, tolong jangan marah lepas baca entry nie.. awak kan lelaki jugak.. hehe..






JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment