ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: TAKE A BREAK ! WEEHUUU

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Tuesday 17 December 2013

TAKE A BREAK ! WEEHUUU

halo hola holi hilo..
wahhhhh

dah berhabuk acemm acemmm blog kesayangan aku nie..
aku kat library nie so terdetik hati nak update blog nie..
bapak lama gila aku tak bukak ye...
maaf..

memandangkan aku skrg nie kat ambang2 nak final dah..

(last entry dlu masa awal sem.. cepat macam ribut je masa berlalu..
errrr.. ribut ????)

arghhh..
tak kisah lah u olssss...

xbanyak sangat aku nak cerita..
infact, sepanjang sem nie tak ada cite menarik pun pasal aku...
cuma sem nie agak hambar..
ye laa..
dulu berempat...
sekarang bertiga..
or maybe berdua ??

Ya Allah...
how i miss our memories back then..
rasa macam nak putar balik masa then ubah apa yang aku nak ubah..
tapi aku nie bukan siapa-siapa untuk melawan kehendak takdir..
again, aku redha..

hari tu..
humm.. actually dah lama dah..
aku, cintahati, angah and nenek gi cuti2 Malaysia kat I-City Shah Alam..
gempak kau uolsss...
tapi tu la...
aku nie tak berkesempatan sangat nak rasa macam-macam..
ok..
malas nak ungkit..
buat aku sakit hati..
HAHAHAHAHA
jom la tgk gambar...

















budak2 fakulti aku pun ada wat event jgk..
kiteorg gi Bagan Lalang..
tapi 1/8 je yg pergi..
sedih kot...
assabiyah betul budak2 FKM nie..
dah la banyak dugaan nak gi sana...
tapi ape pun aku bangga la dengan geng2 aku sekarang..
tak kisah apa orang lain nak cakap..
yg penting, kiteorang happy je..
HAHAHA
ayat budak2 kauuuuuu...

aidil, si kepala event accident..
teruk jugak...
jom tgk gambar lagii..









alfatihah jugak aku nak ucapkan pada insan2 yang aku kenal..
yang telah pergi buat selamanya..
hanya doa dapat aku kirim..
Al Fatihah..

buat pensyarah aku, Nor Liana Salleh..
semoga puan dikurniakan syahid..



buat kawan aku, Huda..
tabahlah menghadapi dugaan yang Allah berikan..
ingat..
redhakanlah pemergian ibumu..
Allah takkan uji seseorang tu jika dia tak mampu nak menghadapi..
u go girl !!

last but not least..
aku still suprise sampai ke hari ni..


thanks cintahati for the lovely surprise..
me love u mucho..
hope kita kekal sampai lafaz akad.. sampai Jannah..

sekian..
Adioss..
Assalamualaikum..



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment