ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: BUKIT FRASER- NEW FAMILY

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Wednesday 25 December 2013

BUKIT FRASER- NEW FAMILY

hai semua !!

apa khabar ??
hehehe... 
aku ? aku biasa2 je..

memandangkan ada sedikit masa terluang nie..
aku pun dengan rela hati nak menupdate blog aku nie..
hehehe

hari ahad lepas, aku, cintahati, angah dan mueezz pergi rawang..
jumpa Danial and Ajik..
lepas rindu..
alhamdulillah...

langkah kanan kiteorang hari tu..
kebetulah pulak family abg long mmg nak g picnic..
kiteorg pun join la sekaki..
bukan sekaki dah..
seluruh anggota aku rasa..
HAHAHAHA

janji melayu ngan budak2 nie kadang2 sakit hati jugak..
aku nie punyalah semangat..
pukul 6 dah siap..
6.30 cintahati sampai..
then angah aku pulak lambat..
pkul 7.15baru keluar tol..
nasib baik sempat sampai sebelum pukul 10..
thanks to mr. driver...

malam sebelum uh abg long dah whassap bagi warning kena sampai sebelum pukul 10..
lambat tinggal katanya.
cuak mak..
HAHAHA

tak payah cite bnyk..
jom tgk gambaqqq..


nie dia para penumpang kesayangan..
angah aku silap tema nie..
orang nak p piknik pakai sempoi2 je..
dia g hentam pakai kemeja..
pun boleh lah angah..
taraaaa..
yang baju putih melati uh la Mueezz...
(spelling nama dia mmg cenggitu)

peneman driver..
konon la sangat...
aku tidur je...
sorry cintahati..

nie la Ajik..
kesayangan jiwa raga..

Danial..
pengubat rindu paling mujarab..
kak Ejat dah mula rindu Danial nie..
waaaaa :'(

testing2 !!
nampak macam keluarga bahagia tak ??
HAHAHA
looking forward for this moment to arrive..
In syaa Allah..

woii !!
buat apa tu ?
HAHAHA
sambil dok salin seluaq boleh lagi dok senyum tengok kamera noh ??

proses memulakan pembakaran ayam..
yg pakai singlet uh tunang mendek..
pendek kata Danial.

kamus Danial :
mendek = mak andak
pendek = pak andak

yang pakai baju merah bertudung uh kak long..
yang pakai baju merah satu lagi tu mendek...
hehehe
yang lain kawan2 mendek..

menyibukkan diri dengan menghancurkan serai..
siap promote UTeM lagi kauuu..
kelass gituuu..
guess who ??

makanan enak tersedia di depan mata..
perut kosong minta diisi..
riangnye hati tidak terkira..
nanti nak lagi...

jemput makan semua..
sebelum mandi kena ada tenaga dulu..
hehehe
belasahla cukup2...
tunggu pa lagi..

tudiaaaa..
muka eksaited baqq hangg..
HAHAHA

bakaq elok2 angah...
jaga kulit tu.. dah cukup hangit aku rasa..
HAHAHA 
*maaf*


kerja aku rilex je...
muka happy la perut berisi..
hehehe

our turn...
bertenggek tepi tu macam pa lagi..
hahaha..
biaq la kan abg ?
janji ayam masak.. perut berlagu ruang ria hari raya...

wuuuuu.. sejukk~~~

mueezz steady..
padahal tengah ketaqq xsangga.. hg ingat aku xtaw ??
HAHA

seriously, tempat dia best sangat...
air sejuk..
tenang je aku rasa..

beromantik seketika.. 
gua sayang mamat nie sebab dia sayang gua..
gua sayang mamat nie sebab dia tak kisah pun kalau gua kentut ke, korek hidung ke..
gua sayang mamat nie sebab gua ok je bau kentut dia...
gua sayang mamat nie sebab dia cintahati gua...
HAHAHAHA

romantik kami tak lama.. 
mula nak perang..
HAHA..
serangan dari gua..
abg, lu jaga2...

aduhhh !!
serangan balas dilancarkan..
gua surrender...

hobi gua memang bertapa..


3 musketeers la sangat !!
puihhh,,
HAHAHA

Danial and angah..
angah...
kau rindu arwah kan ?
kau rindu saat2 bersama arwah kan ?
i bet you are...

abang long !!
masa nie steady lagi.. bila hujung2 nak balik baru abg long lepas geram.. HAHA
main lompat2...
thanks for everything abg long...
thanks sebab terima kami sebagai family...

awat yang muka tak puas hati tu ??
nak gadoh ? 

betapa dia cinta kat twisties...
aku kat belakang di ignore nya..
HAHAHA
bergurau syg,,

sayang, kak Ejat akan selalu sayangkan Danial..
bila kak Ejat tengok Danial, rasa rindu pada arwah poksu Danial terubat sikit..
kak Ejat tak pernah lupakan arwah poksu..
setiap kali Danial tengok kak Ejat, kak Ejat nampak arwah poksu..
setiap kali Danial cakap dengan kak Ejat, kak Ejat dengar suara arwah poksu..
sayang, arwah poksu selalu akan ada dalam hati kita..
tak sabar kak Ejat nak cerita semua kenangan dengan arwah poksu kat Danial..

Al- Fatihah 





JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment