ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: WEIRDDDD

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Thursday 31 January 2013

WEIRDDDD

hye !!

aku menulis entry ini dikala aku stress !!

stress memikir interview yang akan aku hadapi esok.. waaa..
wish me luck ok !!

another reason yang buat aku stress bila dia add aku kat FB..
siapa dia ??
tak perlu aku bagitau...

seriously, aku rasa pelik dan tersangat weird bila dia add aku..

"ehhh... pelik dgn weird uh bukan sama maksud ke ?? "

dah kenapa nak tanya macam uh.. 
blog aku.. suka hati aku la..
sibuk memanjang...
ngek !!!

wehhh...
aku terperasan something.. cer tgk atas... 
tulisan yang aku warnakan uh macam bentuk love kan ??
waahhh.. 
HAHA..
kebetulan okay. aku tak rancang unn..

macam2 bermain dala kepala hotak aku nie..
apa sebab dia add ??
apa dia nak ??
dia cemburu ??
arghhh..
mengganggu emosi di kala aku tengah stress pikir pasal interview..

thats all for today !!
yeahhh.. esok dah 1 FEB !!
huhu..

p/s : lovely January :)


JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment