ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: SEBULAN

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Monday 28 January 2013

SEBULAN

hye !!

sempena sebulan kisah kita bermula..
this is for u b !!

dimatamu ku berharga,
kau perlakukan aku lebih dari mencintai dirimu,
didekatmu ku terasa bahagianya aku,
dapat ruang cintamu,

hanya kamu saja yang mampu begitu,
tulus mengerti aku,

kau sempurna bagiku,
tak kurang sesuatu,
kau terima apa adaku,
ku sempurna bagimu, tak kurang sesuatu,
CINTA BERSATU


















he is the one who made this !!


b...
sebulan yang kita lalui atas dasar hubungan yang baru..
terima kasih atas segalanya..

"sebulan ??
kenapa nak iye2 sangat ??
hahaha..."

sebulan yang dilalui bersama..
dalam tempoh sebulan tu lah kami kongsi suka duka..
dalam tempoh sebulan uh la kami kenal diri masing2..
dalam tempoh sebulan tak ada satu benda un yang buat hati aku jauh dari dia..
sebula yang dihadapi tanpa pergaduhan..

bagi aku..
perhubungan baru..
aku masih anggap dia sebagai seorang abang seperti dulu..
still bangcik aku !!

cuma perasaan uh yang berbeza...
dia lelaki yang aku yakin mampu menjaga aku, terima aku seadanya..
ikhlas menyayangi aku even dia tahu sejarah aku..
dia tahu latar belakang aku..

NUR ADLI WARODZEE
selagi jodoh kita masih ada, umur saya masih panjang..
saya janji akan petahankan hubungan nie..
tutup segala persepsi orang..
terima kasih untuk segalanya !!




JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment