ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: MASIH BERHARAP

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Friday 9 August 2013

MASIH BERHARAP

hai semua..

pejam celik pejam celik dah masuk 2 Syawal dah..
harap korang semua dapat merasa keindahan menyambut Aidilfitri dengan yang tersayang..

aku ?
gembira...
cuma kadang2 hati terusik bila aku rindukan arwah along...
malam raya...
angah col aku...

ucapkan selamat hari raya..
aku sebak..
bukan sebab aku tak suka angah col..
tapi aku teringat arwah along...

alhamdulillah..
aku telah dapat menerima hakikat yang along sudah pergi..
tapi jauh di sudut kecil hati ni aku masih mengharap aku bermimpi..
aku harap.

tapi aku tahu..
aku bukan siapa2 untuk melawan takdir..
aku bukan siapa-siapa.

perit !
pedih !
sedih !
sakit !

along...
selamat hari raya aidilfitri...
aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki...
aku minta maaf jika ada terlepas kata, tersalah perilaku,,..
aku selalu berdoa moga kau tenang disana..
selalu.
aku sayang kau along..
selamat hari raya....

JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment