ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: SIME DARBY : PART 4

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Tuesday 4 June 2013

SIME DARBY : PART 4

halooo...

sekian lama aku tak menghupdate blog kecintaan aku nie...
no ! bukan malas..
cuma masa tak mengizinkan..
sibuk sebagai seorang pelatih industri @ industrial trainee..

pejam celik pejam celik..
minggu ni merupakan last week aku kat sini...
excited but at the same time aku sedih...
sedih nak tinggal semua orang kat sini..

tapi best la sebab aku tak payah susah susah nak mengadap muka supervisor aku tu..
nama je supervisor tapi satu benda habuk pun dia tak ajar aku...
cetttt !!

ingat dia tu hebat sangat ?
maybe dia tu ada masalah diskriminasi based on gender...
mentang2 lah aku nie perempuan, ayu, sopan, lemah lembut gitu terus tak nak ajar aku maintainance bagai nie..
bos aku yang super duper busy uh pun amik berat jugak..
selalu bagi nasihat..
u are the best bos !!

maybe nie second last update aku pasal LI nie..
actually, banyak aku nak cerita..
pengalaman pahit manis aku telan je..
tapi aku tahu benda nie lah yang akan mematangkan aku..
membuka mata aku..

" oh ejat !! lihatlah dunia !!"

yes !! i think i've seen it enough..
deal dengan orang yang pandang rendah pada aku hanya disebabkan aku seorang perempuan..
you taught me well mr supervisor !
disebabkan kau, aku terpaksa berdikari sendiri...
aku kena cari kerja sendiri..
bagus !!

takpe..
at least aku tahu aku mampu buat kerja even tanpa bimbingan kau..
tak heran !!

semakin lama aku kat sini.. macam2 orang yang aku jumpa..
dari yang racist sampailah yang lurus bendul...
hahahaha

sekarang aku tengah busy siapkan projek..
sistem piping whole factory..
fuhhhh !!
banyak kot beb !!

dah la kena buat dalam bricscad !!
takpe.. nasib bos aku baik.. so, aku buat la..
kalau mr supervisor uh yang suruh, pergi mampus la..
memang aku takkan buat..

sekian ucapan keramat aku untuk kali nie..
jumpa next entry...
sebelum uh jom la layan dulu pic aku nie..


nie masa kenduri adik kak erin..
top from left : chor, pan, kak erin, zati, ejat
bottom from left : kak tikah, kak lina, kak nita


me with kak amy :)
mother to be..

kak lina..

aku, kak nita, kak lina and zati..







atas nie gambar masa kami kuar weekend...
main bowling...
ouh.. yg belakang uh kak feeqa...

nie masa kat restoran simpang 3.. syok jugak lakat sni..

taraaaa !!! nie la makanan aku..
sirleon steak !!

kak bawah nie gambar kami pergi meng"audit" 5S !!
aku, kak lina, chor and abg shahril...













gambar bawah nie masa aku kena masuk overtime !!
dari 8 pagi smpai 11 malam..
berdedikasi kan aku...
HAHA


kat atas nie gambar masa kami meeting :) staff meeting..
HAHAHA



JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment