ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } EJAT RIDZUAN: ALWAYS BE MY LITTLE BROTHER - MUHAMAD IZZUDEEN

EJAT RIDZUAN

EJAT RIDZUAN

Thursday 2 May 2013

ALWAYS BE MY LITTLE BROTHER - MUHAMAD IZZUDEEN

haloo !!

hari nie hari yang sedih + happy sangat !!
HAHA

hari nie merupakan ulangtahun kelahiran jantung hati aku..
adik sulung aku...
MUHAMAD IZZUDEEN MUHAMAD RIDZUAN

tak ada apa yang kak nak cakap..
padi tadi dh wish by phone..
so, kat blog nie nak cakap panjang lebar sikit la...

terima kasih Allah sebab kurniakan aku seorang adik..
bukan sahaja seorang adik, seorang teman dan sahabat dikala suka duka..

adik aku nie dah tak macam adik kan..
fizikal dia macam seorang abang..
huhuhu..
tipulah kalau aku cakap kami adik beradik tak pernah bergaduh..
tapi tu kan lumrah..
hihihihi

so, kak tak minta yang lain..
cukuplah adik bahagia dengan kehidupan..
sentiasa dalam lindungan Allah..
djauhkan dari segala malapetaka dan bahaya..
semoga diberi kesihatan yang baik..

ehem2..
nak cakap depan2 macam malu je..
tapi sebagai seorang kakak, tak ada apa yang lebih penting dari senyuman adiknya..
tak ada apa yang lebih bahagia dari melihat kebahagiaan adiknya..

HAAPY BIRTHDAY YANG KE 18 !!







JARI YANG MENAIP : EJAT RIDZUAN

No comments:

Post a Comment